esmaspäev, 18. mai 2015

Maa ja taeva vahel...

Mis tunne on olla maa ja taeva vahel? See on tunne, mida ma ei oska kirjeldada.. See on lihtsalt selline tunne, mida ma peab ise kogema!

Täna oli mul võimalus pisikene tiir Tartu kohal teha. Emotsioonid... Emotsioonid on siiani laes!
Aastaid tagasi ( 2008 a.) oli mul võimalus Tallinna kohal lennata aga siis hoopis teise olevusega. Ja muidugi siis oli seda majandamist märksa rohkem.
Täna sõitsin helikopteriga. Ei mingit probleemi - istud maja taga kopterisse ja voilaa! minut hiljem oledki juba maa ja taeva vahel :)
Tunne oli väga võimas... Hõljud vaikselt Tartu kohal.. Vaade on... Oehhh, see lihtsalt paneb ohkama.

Vahva oli kõiki neid kohti ülevalt vaadata, kus ise igapäevaselt ringi liigun. Kuidas siis sealt ülevalt kõik tundub? Ehitised on nagu pisikesed maketid, kõik tundub nii maaliline, justkui postkaart :)
Erilised tänud minu piloodile, kes mind maa ja taeva vahele viis - aitäh Erik! :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar