kolmapäev, 27. mai 2015

Puhkus....

Mõned päevad tagasi hakkas mu kaua oodatud ja välja teenitud puhkus. Enne puhkust ma tõesti ootasin seda aga viimasel ajal on kombeks "Elul" kõige ootamatumal momendil kannapööre teha ning kõik pea peale keerata... 
Plaanis oli nädalakene ringi tiirutada saartel - Hiiumaa ning Saaremaa. Kahjuks olude sunnil läks plaan vett pidama ja tuli midagi muud välja mõelda. 

Kuna ma pole päris pikalt Võrus käinud, siis otsus mõneks päevaks vanematele külla minna tuli vägagi kiirelt ja lihtsalt. Ja see oli vägagi õige otsus!

Võru - mu armas kodu! ... Kui hea oli üle pika aja seal olla. Tore on näha, et Võru on selle ajaga palju muutunud - uued ehitised, korda tehtud tänavad jne. 


Ma olen palju mööda Eestit ringi liikunud aga siiani on Võru rannapromenaad kõige ilusam, armsam ja meeldejäävam! Võru võib oma promenaadi üle uhke olla (Teisele kohale paneksin Haapsalu promenaadi). Tamula promenaad algab Tamula hotelli juurest ja kulgeb piki randa Roosisaare sillani. Minu jaoks on muidugi Tamula hotell ise juba omamoodi väärtusega - aastaid sai seal ise leti taga turiste vastu võetud :) Promenaadil on laste mänguväljak koos kiikede, ronimisvõrgu ja liumäega. Roheline muru neile, kes ei soovi rannaliival pikutada, tribüün istepinkidega ja järvele viivad pantoonsillad. Jalutajatele on puhkamiseks mõnusad pink-kiiged. Ja eks natukene uhke tunne on ise promenaadil kõndida, mõeldes ning teades, et mu armas isa on selle valmimisele oma panuse andnud.





(Haapsalu rannapromenaad juuli 2014)


Enne Võrru minekut panin endale päevaplaani külastada Tamula järve ääres asuvat Spring Cafe-d. Põhjus lihtne - see on siiani ainus koht, kus ma olen saanud parimat mojitot. Ja ega seekordki ei pidanud pettuma! 

Koht ise on fantastilise koha peal - terrassil istudes on imeilus vaade Tamula järvele. Interjöör on väga hubane. Spring on koht, kuhu soovid alati tagasi minna! Peale mojitole saab seal väga head värskelt pressitud apelsini mahla ning loomulikult on seal väga maitsvad söögid! 

Ja parim hetk - Kubija Spa.... Ma ei mäletagi millal ma viimati spa-s käisin (ca poolteist aastat tagasi ehk?). Vot seda saab lõõgastuseks nimetada. Kubija hotell on minu jaoks alati väga südamelähedane olnud. Männimetsa vahel asuv spaa- ja saunakeskus oma hubasuse poolest teeb paljudele teistele kohtadele silmad ette. Endale isiklikult meeldibki selle koha juures see, et seal pole meeletuid rahvamasse nagu näiteks Auras või Värskas. Siin saab tõesti lõõgastuda ning kõike seda nautida. Kui hea tunne oli seal lamades lihtsalt aknast välja vaadata ning oma mõtteid mõlgutada.. Aeg iseenda jaoks! Ma loodan, et edaspidi leian selleks rohkem aega!

Aitähh, armas Võru!
Ma tulen varsti jälle.....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar